Jag hoppas...

...verkligen att det INTE är tvättdag idag. Är det tvättdag kreverar jag. Jag har ingen lust att springa med tvätt.

In other news.
Jag åt en god pizza till lunch. Det var dajligt.

Daneman har rakat sig. Det ser, hur skall jag säga det här snällt..., ovant ut.

Hyfsat att vara tillbaka på jobbet igen. Inte sovit mycket inatt, däremot avverkade jag en bra bit i Chrono trigger. Sömnen och piggheten kom i konflikt med varandra. Spellusten spöade de båda i hätsk kombination med pigghet. 

Kommentarer
Postat av: Kamido

JRPG när man ska sova är ett grymt sömnpiller. Jag minns när jag spelade Dragon Quest IV och V - då var det bara att grinda och 20 - 30 minuter senare var jag i dream land.

2009-08-17 @ 18:54:44
Postat av: Tofte

Jag såg en bild på DaneMan.... Han hade väl kvar mustaschen så som på bilden hoppas jag!! =D

2009-08-17 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0